מתכון קרם פרש

  • זמן הכנה
    10 דקות
  • זמן בישול
    29 שעות
  • סועדים
    10
  • צפיות
    459

מתכון לקרם פרש עשיר ושמנתי

קרם פרש הוא קרם מהמטבח הצרפתי בעל מרקם וטעם “שמנתי” עמוק ועשיר ומשמש לשילוב עם פירות וקינוחים, להשבחת רטבים, למילויים של מאפים, תבשילים, מרקים, ומאכלים נוספים.

המתכון של קרם פרש מורכב משמנת ויוגורט והשהייה בטמפרטורת החדר למספר שעות על מנת שהחיידקים המיטיבים והאורגניזמים המצויים ביוגורט יסמיכו ויחמצנו את הקרם מצד אחד, אך מצד שני גם היות והם חיידקים פרוביוטים (מיטיבים) ולא פתוגניים (מחוללי מחלה), לכן אין כל חשש של שיתרבו בהם חיידקים רעים.

רכיבים

מצרכים לקרם פרש

ציוד מטבח למתכון

    הוראות הכנה

    יש מספר מתכונים וגרסאות שונות להכנת קרם פרש אך בכולם הרעיון המרכזי הוא לשלב שמנת מתוקה יחד עם נוזל חלב (כלשהו) עשיר בחיידקים פרוביוטים. כאן המתכון יהיה שילוב של יוגורט שהוא עשיר בחיידקים מיטיבים בתוספת שמנת מתוקה ומעט חמאה לעידון הטעם.

    a1 שלב

    מניחים את כל חומרי הגלם בקערת ערבוב ובעזרת מטרפה מערבבים היטב. אוטמים קערת הערבוב בניילון נצמד ומשאירים בטמפרטורת החדר ל 24 שעות.

    a2 שלב

    מעבירים את תוכן הקרם פרש לקופסת אחסון פלסטיק ומכניסים למקרר ל 5 שעות לפחות.

    סיכום

    מערבבים את כל חומרי הגלם בקערת ערבוב ובעזרת ניילון נצמד אוטמים את הקערה ומשאירים ל 24 שעות. לאחר מכן, מכניסים למקרר לפחות 5 שעות לפניי שימוש.

    שף פרטי ומארח בשרון לארוחות שף פרטיות. הדבר שאני הכי אוהב הוא לבשל וליצור חוויות אוכל, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אוהב מאוד לכתוב על אוכל וחוויותיו דברים יצירתיים עושים לי את זה.

    אולי גם תאהב

    השאירו סקירה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    X